pondělí 24. listopadu 2014

Vztah ano či ne a jaký?



Na světě je spousta lidí, co si prožili neúspěšné vztahy a dnes mají strach jít do toho znovu. Opět zažívat další nová zklamání a rozchody. Ale věřte, nemusí to tak být. Náš mozek někde v dětství přijal nějaký program a podle toho mi vyhledáváme náš protějšek. Jak již všichni víme, nic na tomto světě není trvalé a tak i tento moment se dá přeprogramovat. Když jsem studovala kineziologii, prošla jsem si celým semestrem odbloků na vztahy. Takže jsem byla toho názoru, že to mám zpracované a mé další vztahy už budou jiné. Jenže omyl, naše hlavička je hlavička chytrá, na vše zná odpověď a se vším si ví rady, ale to z ní nedělá moudrou. 
Já osobně jsem přitahovala do svého života muže, kteří mi nějakým způsobem vždy ubližovali. Nejprve to bylo emočně, pak fyzicky. V obou vztazích jsem setrvávala déle než bylo nutné, ale nelituji toho, neboť mi to dalo alespoň  jistotu, že má rozhodnutí jsou pro mně ta nejlepší. Vždy se ohlížet jen na své vlastní pocity ze vztahu a cítit svojí lásku k druhému. K čemu mi byla dlouholetá láska toho druhého ke mně, když já ho už dávno nemilovala? Taky podle toho ty vztahy vypadaly. Místo života nastoupila smrt a jelikož já jsem na sobě tvrdě pracovala všemi dostupnými transformačními prostředky, můj partner začal o to víc chátrat a propadat se na dno. Až došlo k nevyhnutelnému rozchodu. Věřte nebo ne, ale oba dva jsme pak náhle ožili a dokonce mi můj ex poděkoval, že jsem ho osvobodila a že jsem měla tu odvahu udělat první krok. Nyní je ve vztahu s novou partnerkou nadmíru spokojený.
Jeden z mých vztahů mně držel déle než bylo třeba jen z lítosti, kterou jsem cítila ke svému protějšku. Dnes již vím, že lítost není láska a lítost ještě nikdy nikomu nepomohla. Soucit ano, ale ze soucitu nebudu setrvávat v něčem, co mně osobně nevyhovuje. Ze soucitu odejdu potichu a co nejdřív, aby to bolelo co nejméně. z lítosti bolest akorát prodlužuji, protože lítost mně činí nerozhodnou.
A jak šel čas, přišel další vztah, který už byl na měsíce a pak ještě jeden, ale ten se počítal pouze na týdny :-). všichni čtyři partneři si byli něčím velice podobní, až jsem přišla na to, že vyhledávám stejné typy. tak jsem si nechala udělat kineziologický odblok (ne, že bych jich měla za sebou málo, ale nikdy jsem si nenechala odblokovat téma vyhledávání partnerů, tedy úplný začátek vztahu) a tam vyšlo na povrch, že tento program jsem získala už v prvním roce života. A pak už jsem celé své dětství slyšela od své maminky a od sousedek jen: „všichni chlapi stojí za ho..., všichni chtějí jen jedno, všichni chlapi jsou sobečtí, atd.“ No tak není divu, že jsem si stále vyhledávala chlapy, tohoto druhu.... po tomto odbloku jsem zjistila, že muži, kteří mně nějak přitahovali už mně nyní nic neříkají, možná dobrý kamarád, ale vztah? Ne, děkuji. Absolutně jsem tam v tomto ohledu bez zájmu. A díky tomuto odbloku jsem dala prostor inspiraci a začalo mi docházet mnohem více poučeních z minulých vztahů a mnohem více rad pro vztahy budoucí.
v první řadě je veliká chyba, pokud si přejeme vztah na trvalo a do konce života. Tuto chybu jsem udělala ve vztahu, z kterého jsem se pak nemohla dostat. Stále mně tam něco táhlo zpět, i když jsem už dávno věděla, že to nefunguje a že se vzájemně zbytečně trápíme. Takže pozor na slova typu: ty jsi můj poslední, tebe mam už navždy, s tebou se nikdy nerozvedu, atd. Slova i naše mysl tvoří náš život, tak je dobré si dávat pozor na to, co říkáme a jak myslíme.
V dalším vztahu byla taky lítost, ale už ne vůči tomu druhému, ale lítost vlastní, že ještě nedávno to bylo tak krásné. Jenže každé začátky jsou krásné a i zde jsem pochopila, jak dokáže lítost znevažovat vlastní rozhodnutí. Jenže já se tak snadno nevzdávám a vždy najdu světlo, za kterým se vydat, i z tohoto vztahu jsem odešla a vzala si z něj poučení a sílu. To co přišlo potom, bylo až moc podobné mému nejdelšímu vztahu. Ta podoba nebyla jen na emocionální a mentální úrovni, ale byla i fyzická, nemluvím o postavě, což i zde byla podobnost, ale např. úplně stejný druh telefonu. Takže tam už jsem velice zbystřila a začala si pokládat otázky typu : 
"Co mám vnímat, aby to pro mně bylo dobré?" 
"Co neslyším a měla bych slyšet?" 
"Co nevidím a měla bych vidět?" .....
a během několika dní se muž projevil, takže jsem vzala nohy na ramena a ze vztahu pěkně vycouvala. a začala jsem polemizovat o tom, proč si hledám stále stejné druhy? V tom přišel záblesk inspirace a já si nechala od kamarádky udělat ten zázračný odblok na výběr mužů. Pak jsem k tomu přidala Oshovy dynamické meditace a byla jsem zcela očištěna. Najednou jsem druhé lidi začala vnímat pomocí svých čaker. Takže jsem už předem věděla, co mi přináší do života. Každá čakra má svoji oblast a tak lze dle toho usoudit, co mi ten druhý přináší, které vibrace jsou z něj cítit a zda je to pro mne prospěšné. práce s vlastním tělem je nenahraditelný pomocník. naše hlava je plná strachů a předešlých programů, ale tělo je spojnice mezi námi a ostatními a to i vesmírem. pokud si prací na sobě otevřeme srdce, oloupeme z něj všechny nánosy bolesti a křivd, je nám pak nenahraditelným pomocníkem.
pokud tedy poznám nového člověka, vždy se soustředím na své tělo a na čakry, které mi on rozvibrovává. nezajímám se jaký je on, protože každý se dělá na začátku hezčí než je a když ptáčka lapají pěkně mu zpívají. Taky se neptám hlavy co si o tom myslí, jelikož jak si pamatujeme z dětství, vše nové nás fascinuje a nějakým způsobem zajímá a tak hlava je v novém vztahu poblouzněna novotou. vlastní tělo je hlavní vodič. Ten druhý mně dokáže ošálit, ale mé vlastní tělo mně nikdy nepodvede. Proč by to dělalo? Pokud tedy vnímám energii na spodních čakrách, vím, že jde o sexuální přitažlivost, která je hezká, ale určitě ne trvalá. Jestliže ostatní čakry stojí, časem ty stojací začnou brát z těch funkčních. Takže pokud je sex fantastický, ale nic víc, časem bychom si tak nějak mohli rozumět, ale sex by byl taky jen tak nějak. Zákon o vyrovnávání a toku energie je neústupný! Pokud na druhou stranu mi fungují čakry horní a spodní ne, bude to ve vztahu obráceně. Budu si s partnerem rozumět na mentálné a emocionální úrovni a sex nebude nic moc. Časem se to opět srovná a vše bude tak nějak, možná nic moc. dle rozdílu funkčnosti čaker na začátku.
jenže proč pít mléko z podlahy, když ho můžu pít z krásného hrnku? Takže pokud chci vztah opravdu fungující a vzkvétající, je potřeba, aby na začátku fungovali všechny čakry. pak nebude jedna druhé ubírat a naopak se budou vzájemně dobíjet a vztah bude lepší a lepší. nevím, kterým směrem povede, ale bude vzkvétat a já s ním.
Pro ty z vás, kteří nejste ještě tak zběhlý ve vlastních pocitech, sledujte tvar těla. Pokud jsem byla ve vztahu, kde mi fungovali jen některé čakry, mé tělo se začalo bránit a já vždy přibrala pár kil. Kůže totiž slouží k tomu, aby nás chránila a tak pokud našemu tělu něco nevyhovuje, kůže nás začne více chránit od okolních vlivů a začne se nám dělat podkožní tuk. (To platí pro ženy!) Taky mně začali pobolívat záda. Jakmile je někde nějaká nevyrovnanost, vždy začnou bolet záda. Horní část zad je o emocích a spodní část zad je o materiálnu. Tak buďto si nebudeme rozumět po materiální stránce (já jsem náročná a on velmi skromný) nebo po emoční (v určitých situací se každý cítíme jinak nebo já jsem citově otevřená a on uzavřený) a nebo obojí :-). a pak přichází tvorba. Na začátku vztahu je mozek nasměrován na nové zážitky a pokud mu dáme prostor, podřídí si i naše tělo a my jsem velice akční, máme spousty energie a dokonce spousty nových nápadů ke tvorbě. Pokud ovšem dáme prostor našemu tělu, po chvilce poznáme, jak to je s naší energií. Prvních pár dní určitě stoupne, ale co za pár dní? Jak jsme na tom s množstvím spánku? S chutí dělat nové věci? S chutí tvořit něco nového?Věřím, že je mnoho signálů, které nám pomáhají při výběru partnera. Jakmile najdu další, určitě se s vámi zase podělím.
Pamatujte na hlavní pravidlo, že pokud nejsou všechny čakry ve vztahu vyrovnané, vzniká mezi nimi závislost jedna na druhé a tato závislost se pak přenáší i do vztahu. My všichni přeci chceme ve vztahu cítit LÁSKU......
S láskou a úctou vaše Katy a team ŠR.






Žádné komentáře: