úterý 29. dubna 2014

Je očkování medicína humánní, nebo jde jen o byznys?



Životní zkušenost s očkováním

Dnes se s vámi všemi chci podělit o jeden neuvěřitelný zážitek jedné maminky s očkováním své dcerušky přímo po porodu. Poslala mi svůj osobní zážitek na email a souhlasila s jeho uveřejněním. Tyto témata jsou tu pro všechny z vás, kterým není lhostejné zdraví a štěstí vašich dětí. Pro všechny z vás, kteří jste se rozhodli spolupracovat nejen s dětmi, ale trvale pracovat i sami na sobě. Veškeré tyto zkušenosti vás ostatních, jsou tu proto, abyste se určitých událostí ve svém životě mohli včas vyvarovat, nebo na ně byli lépe připraveni, než jsme byli my. 





„Neznalost a nezájem o informace jsou podporou všech společností parazitujících na nevědomí lidstva“!

EMAIL OD MAMINKY:
Tento příběh se stal před 19-ti lety!
„Tak tedy, záhy po porodu byla moje dcera Linda očkovaná v porodnici proti TBC, asi 10. den po očkování jsme zpozorovali bulku na krku a obrátili se na pohotovost, protože to bylo o víkendu. Nikdo netušil, o co by se mohlo jednat a poslali nás na ultrazvuk, kde jí po bulce přejížděli sondou při vyšetření a ta praskla. 
Přikryli to gázou a šupem nás poslali na dětské odd. do FN Bory v Plzni. Primářka mne uvítala otráveným tónem, a vykřikovala na ostatní personál, že není místo. Nikdo mi nic nesdělil a nikdo se nám nevěnoval, tak jsem si sedla na volnou židli a začala Lindu kojit. Po chvilce primářka přilítla a dostala jsem vynadáno, že jí kojím, když jde na operaci, což bylo pro mne samozřejmě překvapení.


Tak se musela o pár hodin odložit. V nemocnici jsem zůstat nemohla, protože se tam momentálně malovalo a tak jsem celé tři týdny musela dojíždět v 6 ráno do nemocnice, kdy mne tam po ránu již pustili v naivní domněnce, že ji nakojím a také ulevím mým nalitým prsům, ale moje dceruška už v sobě měla lahev sunaru. Večer, když jsem odcházela, nechala jsem vzkaz, že ji ráno nakojím, až přijdu, ale to samé se opakovalo, (15 minut před tím dostala zase sunar)! Ručičku měla v sádře, aby si nevytrhla kanylu z žíly na antibiotika.

To, že šlo o reakci, nežádoucí účinek po očkování vypustil omylem jeden lékař v mé přítomnosti, jinak bych nic netušila.....!!! Když konečně byla "vyléčena" a mohla jsem si ji odnést domů, akorát, když ji sundali tu sádru, měla prstíčky zkroucené a já doufala, že se narovnají. ….Po čase se narovnaly skutečně sami, takže vynikající.....(ovšem myšleno ironicky).
Na památku má na krku jizvu a nikdy nezapomeneme na skvělý zážitek s tzv.     povinným očkováním!!! 

V novorozeneckém věku se provádí pouze jedno očkování a to nejčastěji čtvrtý den po porodu. Jedná se o očkování proti tuberkulóze (TBC) tzv. BCG vakcína. Proti tuberkulóze se používá výhradně aktivní očkovací látka. Místem očkování je kůže na levém rameni (intradermální injekce). Neočkují se děti s hmotností menší než 2500g. Tyto děti se očkují do 6 týdne, pokud do té doby dosáhnou požadované hmotnosti. Pokud ne, probíhá očkování až po čase, po jiných očkováních podle očkovacího kalendáře.
Velmi vzácně může dojít po očkování ke komplikacím, ale bohužel k nim dochází. Mohou se objevit vředyabcesy (hnisavá ložiska) případně celkové zhoršení zdravotního stavu dítěte. Je tedy na zvážení každého rodiče, jak se k danému očkování postaví a co vše jsou rodiče ochotni si o daných očkovacích látkách zjistit. Jde ovšem o zjišťování velmi náročné, neboť od farmaceutických firem a lékařů všichni uslyšíte jen samá pozitiva a „STRAŠENÍ“, v případě, že své dítě očkovat odmítnete. Ptejte se sami sebe.

 Je očkování medicína humánní, nebo jde jen o byznys?

Vřele doporučuji prostudovat také informace o očkování proti TETANU, které naleznete zde: 

http://www.vitalia.cz/clanky/8-ockovani-proti-tetanu-a-jeho-otazniky/ 

Zajímá mě i vaše zkušenost s očkováním, proto udělejte něco nejen pro sebe, ale i pro ostatní a sami si zjistěte něco o této obchodní politice. Máte možnost si to zjistit sami. V televizi a v novinách to ovšem nehledejte!  Já vám jen ukazuji zlomek toho, co je ukryto pod pokličkou a upozorňuji na holá fakta. Jak s nimi naložíte, je pouze na vás. Pokud se vám dnešní článek líbil, budu velmi rád, pokud jej budete sdílet i s ostatními. 


Proto pište prosím i vaše příběhy do komentářů, nebo přímo na email: radovan@jak-na-deti.cz a podělte se i se svými zkušenostmi s ostatními. Jen tak je možné se vyvarovat určitých neočekávaných výsledků, pokud známe jejich důsledek.
S láskou a úctou váš osobní trenér Radovan