čtvrtek 17. července 2014

Vše je jiné



Nic nevypadá, jak se zdá. Možná kolikrát cítíte své nadšení nebo hrdost na něco, co jste dokázali, a okolí vás spraží. Nedejte se. Stůjte si za svým, ono totiž z venku vypadá vše úplně jinak než zevnitř. Vaše okolí je venku a vy jste uvnitř.
Já jsem začala pracovat ve směnárně. Ostatní to vidí asi takto: malá místnost na chodbě k bance, stále sedíš a jen měníš peníze, nuda. To co mi tato práce přinesla a stále přináší, vidím jen já. Uvnitř to je jako v běžné kanceláři. Mam firemní PC, mobil a pevnou linku. Mam práci v teple a s penězi. Dostala jsem se do toku energie peněz a tím se zlepšila i moje finanční situace. 


Do mého života začali proudit peníze ze směrů, o kterých jsem neměla tušení. Poznala jsem měny dalekých zemí. Můj šéf je 40 km ode mne a sem se jezdí kouknout dvakrát do roka. Navíc mam určitou volnost pohybu, chodím do banky na druhé straně náměstí, takže několikrát za den i pohyb :-). Ale co je pro mne nejvíc, mam klid a můžu dělat to, co mě baví. Já se při své práci ve směnárně mohu věnovat psaní, channelingu, pomáhám lidem na dálku, studuji a nikdo mě neprudí. Kolikrát je mi má pracovní doba krátká :-).

Nebo třeba chlap co má za sebou vícero vztahů. Většina ho odsoudí, že to není dobrá volba do páru. Když na to koukneme z jiné stránky, najdeme v tom výhody. Takový člověk má už zkušenosti, ví, co chce a spoustu toho řeší s nadhledem. Pokud budu hledat manažera do firmy, taky si radši vyberu zkušenějšího. Úplně všechno je jinak, než se to zdá být.
Proto buďte věrní svým vnitřním přesvědčením a svým názorům, ať vám říká, kdo chce, co chce. Pouze vy uvnitř znáte svůj vlastní důvod a výhody toho, co děláte. Stůjte vždy zpříma.
S láskou v srdci Katy a tým „Šťastná rodina“



Žádné komentáře: